Щоб почати знайомство / For beginning / Pour le commencement...

Щоб почати знайомство / For beginning / Pour le commencement

вівторок, 5 листопада 2019 р.

Frozen Broadway: Dangerous to Dream / Небезпека мрій

Із всього корпусу «закрижанілих» пісень (сім тих, що не увійшли до першої частини, власне мультик і номери, дописані для бродвейської постановки) ця поки що зачепила мене найбільше. Стільки ніжності і суму, стільки самотності і любові...
Чесно старалася витримати стилістичну єдність і не загубити оригінальне «let go».

Автори: Крістен Андерсон-Лопес та Роберт Лопес.
Публікація на інших ресурсах: з посиланням на цей допис або блог.

Ельза:
Не можу бути тою, що ти ждеш,
Та прагну я щодень,
Навіть коли || мовчу лишень.
Я над безоднею стою.
Все життя моє туди веде, тож я терплю.
Себе я заганяю вглиб,
Зводжу стіни крижані,
Вправляюсь кожний Божий день, чому ж
Нелегко це мені?
Я не відкрию
Глибин в душі моїй
І не скажу тобі
Про небезпеку мрій.

Пробач, мені час.

Я знаю: не настане сяйний день,
Коли скориться дар зими
І врешті будем разом ми.
Як вернути все назад?
Бо ціна мовчання – самота і безліч втрат.
Як хочу я розповісти
Про ту, що жде біля дверей,
І пояснити, для чого вдягла байдужий образ цей.
Я – стриманість і холод, а ти – полюс мій.
Тож як я поясню тобі
Всю небезпеку мрій?

Це небезпечно, аби я робила вибір свій!
Не можна навіть думати про це!
Я – небезпека для усіх, хто зараз тут стоїть!
Як відпущу себе – хтозна, чим стану я тоді?

Єпископ: Ваша Величносте, рукавички.

Ельза:
Чи можна схибити в цю мить?
Як зосередженість не розгубить?

Ельза / Єпископ:
Тамуй… вгамуй… / Sem hon heldr inum helgum eignum… (Оскільки вона тримає священні реліквії…)
Тамуй… вгамуй… / Ok krýnd í þessum helga stað (…і коронована у цьому святому місці…)
Тамуй… вгамуй… / Ek té fram fyrir yðr (…я представляю вам) –
Королева Ельза Ерендельська!

Хор:
Миром помазану,
Обрану доньку
Благословенну
Побачте!

Ельза:
Не вірю, що минуло все!
Невже насправді тут стою?
Змогла я, батьку! Що ж тепер зроблю?
Я посміхаюсь. Дивно як!
Це знак, що все по-іншому? Чи це справді так?
Я б відчинила двері в світ
І врешті стріла б я тебе!
Шкода, я не зміню причин, з яких
Ховалась від людей.
Не можу бути тою, що ти ждеш,
Бо я – не вигад твій.
Та хочу бути разом,
Попри небезпеку мрій.

Немає коментарів:

Дописати коментар