Щоб почати знайомство / For beginning / Pour le commencement...

Щоб почати знайомство / For beginning / Pour le commencement

пʼятниця, 28 грудня 2018 р.

Рецепт новорічного настрою


З усіх усюд чую: «Немає новорічного настрою, немає новорічного настрою». Від родичів, у стрічці новин (уточнюю: не тут) і навіть просто на вулицях ставала свідком подібних розмов. Особливо мене вразила дівчина років до двадцяти, з якою я стикнулася на Європейській площі. І її слова «Немає новорічного настрою, немає святкового настрою, ніякого настрою немає» чомусь змусили мене посміхнутися. Я сказала собі, що для настрою мені поки що рано.
Через втому та кількість недороблених справ я ледь пам’ятаю, який сьогодні день. Одначе настрій сьогодні дійсно з’явився. Завдяки добрим словам жінки, що купила у мені двох ляльок і трохи розповіла, що в неї пов’язано з цими персонажами. І отак, через її радість, я відчула себе причетною до справжнього дива.
Нічого особливого. Свою роль зіграли навіть не побажання до свята, якого я ще не відчуваю. Просто щирість. Просто крапелька серця.

Немає коментарів:

Дописати коментар