Щоб почати знайомство / For beginning / Pour le commencement...

Щоб почати знайомство / For beginning / Pour le commencement

суботу, 29 лютого 2020 р.

Frozen II: Show Yourself / Покажись!

Автори: Крістен Андерсон-Лопес та Роберт Лопес.
Публікація на інших ресурсах: з посиланням на цей допис або блог.

Ельза:
Всю мене пройма тремтіння,
Та це не мороз.
Рідне щось у нім є –
Наче сон, що згадати ледь вдалось.

Знаю, поряд ти –
Друг мій із дитячих літ.
Що ж, я вдома,
Врешті я знайшла свій світ.

Змалку я – немов твердиня,
Де холод таїни.
Ти – така ж! Прошу, / Я така ж, як ти.
Відкрий свій біль мені!

Покажись!
Я так прагну стріті.
Покажись,
Друже мій.
Чи не тебе я шукала упродовж життя?
Покажись!
Дай знак у пітьмі.

Скінчились протиріччя, / Розділеність минула.
І впевненість веде – / Я впевнена, що цей
Знайти свою незвичність, / Потік мені відкриє,
Збагнути відмінність від людей. / Чом відрізнялась я від людей?

Я ніколи не ходила
Тим же шляхом, що й вони.
Цей день прийшов!
Невже покров
Спаде із таїни?

Покажись!
Проминула трема.
Мур вагань розбито вщент.
Ти та розгадка, яку я ждала все життя!
О, покажись!
Нині слушний момент.

Двері у світ ти відчини!
Сил на ждання бракне мені!
О, двері у світ ти відчини!
Сил на ждання бракне мені!

Ідуна:
Де край моря кінь ірже,
Річка пам’ять в серці стереже.
Поспішай, додому час…

Ельза: Я знайшлась!

Ельза та Ідуна:
Покажись у силі та славі!
Ринь у вись! Чимось більшим стань!
Саме себе ти шукала…
Ельза: …упродовж життя!
Ідуна: …упродовж життя!
О, покажись
Ти.


І чоловіча версія:

Немає коментарів:

Дописати коментар